No video

Higher Brothers & 03 Greedo - Swimming Pool // 88RISING

88rising

88rising

378 071 Ditonton203

    GUE88? soon?
    Higher Brothers & 03 Greedo - Swimming Pool
    Head In The Clouds, an album by 88rising, OUT NOW: 88rising.lnk.to/HITCALBUM
    Edited by Sofia Dieck
    88rising Head In The Clouds Music & Arts Festival
    September 22, 2018 | Los Angeles State Historic Park
    Tickets: hive.co/l/hitcla
    88 Degrees & Rising North American Tour
    Tickets: 88rising.com
    Higher Brothers
    instagram.com/higherbrothers
    twitter.com/higherbrothers
    facebook.com/cdchigherbrothers
    03 Greedo
    instagram.com/03greedo
    twitter.com/03Greedo
    facebook.com/03Greedo
    88rising
    instagram.com/88rising
    twitter.com/88rising
    facebook.com/88rising
    88 is double happiness

    Dipublikasikan tanggal 6 bulan yang lalu

    Komentar

    1. ソウサ・クルーニー

      クゥゥゥゥ〜

    2. Uzuky

      This song is fire why its so underrated like fck off

    3. QLT peaceouut

      2019 👍🏿

    4. Ett Ett

      fuck unpretty girls

    5. 巴衛Toᴍᴏᴇ

      areyoukitty looks soooo beautiful

    6. Jacket Chem

      需要小姐姐的ins很急在线等:)

    7. NebulousNova

      0:13: Listen to this part of the song. Now listen to this part of J-Duce ft. Dee Gomes - Savages id-news.com/online/video-usVMHl1ZHz0.html?t=27

    8. Dongjie Chen

      whom is the girl with white hair??? Anyone knows name?

    9. すてき

      This song is sooooooooooo good supporting you guys from Japan!

    10. 高高兴

      海尔兄die

    11. Wong Konglam

      We are friend now

    12. MrShugg2u

      “I’m the Chinese Biggie who got beef with me” -DzKnow

    13. Noiseless Productions

      The instrumental strong as fuck

    14. Geetist

      This song is hard.

    15. Raymond Lim

      Who gt the instagram of these hot chicks 😍😍😍

    16. NSITF MCPE

      underrated

    17. one No

      Why this song sounds like The Hills ???

    18. Choon Hiang Tan

      海爾兄弟加油,來自馬來西亞👍👍👍

    19. Runze

      tbh I miss the old higher brothers, the Sichuan higher brothers

    20. 顏思齊

      which way? money way

    21. Timmy Wang

      anyone else thought this sounds like black beatles?

    22. ziyan yang

      Ma$iWei

    23. simeonetk

      LAhillrecords com

    24. Devil Jay Cry

      IN THE KITCHEN WHIPPING FRENCH FRIES

    25. TeamSeth

      Dz's voice on that chorus is godly. Fucking love this song

    26. Inana Si

      来来来 介绍些国内像样的些rappers听听

    27. The Washed YouTuber

      Ohhhhhhh they speaking a different language this whole time 😂😂😂😂 I didn't notice

    28. Jesper Wu

      Welcome to the jungle 💸💸

    29. Shannen Macatangay

      Dylan Wang tho

    30. Runze

      I miss the old higher brothers,,,, please please please, stop rapping in English and back to do what you guys are really good at. I really love the old DZ and Masiwei in the black cab album.

      1. 星 刘

        yeah,I miss to

    31. Finestre Carmelo

      A lil bit sounds like 24hrs' What you like

    32. ReasonableRadio

      One day higher brothers will feature american rappers as good as they are, although I loved the famous dex cameo

    33. Grant Gibson

      Sounds like a skype call lmao

    34. 종민

      Higher brothers 😍😍😍😍

    35. Nightmare Court Pictures

      200k views? Extremely underrated song right now.

    36. key arca

      That shout out to Toronto tho...

    37. 小楚

      歌好聽,但那白色頭的人妖真的是不行。

      1. gu zhan

        多有特色啊,我很喜欢

    38. Hunter Kendrick

      fav song

    39. Andrew Miles

      .10 DZKnow misses the yellow striped shirt memo XD

    40. 王王王

      GUE88 ? 88會玩喔

    41. gu zhan

      mellow.....like dream

    42. Jon Boy

      Free 03 Gredo, jk keep him

    43. 胡胡西塔尔

      Gang Gang Gang

    44. Bryan Tomoya

      03 killed this jesus

    45. D zzz

      RMB

    46. Ares

      Higher Brother lost all their 808s

    47. gu zhan

      beautiful girls

    48. ಠ_ಠ

      F I R E !!!!!!!!!!!!

    49. 刘大壮

      好听的

    50. tube诱惑 18

      垃圾东西

    51. Malcolm Cooper-Suggs

      Unexpected collab. Love 03 tho.

    52. jay gu

      怎么好听的歌怎么只有18万点播 ,希望马上过百万

    53. 坦西給安道帕斯

      海爾 👍👍👍

    54. Critical Vids

      Intro: DZ] 你拿什麼塞滿你的bankroll? 整天弄得這些都是peso, dollar, 你有RMB嗎? 你怎麼跳進swimming pool啊? [Chorus: MaSiWei & DZ] Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo [Verse 1: MaSiWei & DZ] Back to LA 美女say "hey" 把貨全都搬進Airbnb 用orange juice 研製TNT Im Chinese biggie who got beef with me? GMC like Transformers 繞過downtown像支裝甲部隊 My diamond dance double cup milly rock 招搖過市他們覺得可怕 I don’t give a-, 寫你的理由 我是船長你是水手 Young Chinese jewelry 全部 bustdown Im so classic just like 可口可樂 我的studio練功像在dojo 屁股貼著屁股全是漂亮妞妞 We get higher but y’all get low low We get higher but y’all get low low I need move to Hollywood My money green like Sprite In the kitchen whipping french fries Haters make me famous I came wit the chopper 再帶一個du-rag Whole lot gang shit like boonk gang 中國人這麼酷, who that? You don’t like me you are a fool man [Chorus: MaSiWei & DZ] Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo [Verse 2: Melo & Psy.P] Yeah good trip magic city LA A class 睡 宿醉, which way? Money way 2K Dollars 裝在我的LV皮包裡當作我的路費 Back to back 演出下一個Tuesday City to city 身價不止翻了五倍 最後一杆輕鬆打中8 ball 把冠軍給我 又買了兩條金項鍊送爸爸媽媽 我繼續揮霍 幾萬塊的演出給我我不如旅遊 這樣的把戲也只能騙未成年 Cash比臉皮還厚, oh why you so poor? I don’t know Living my life pick up the mic look at my eyes 說好要一起發大財 誰有困難就給幫助 誰難過就讓他開心 My ice like cold Toronto my life, 就像no tomorrow 用舌頭舔自己傷口沒有武器只有雙手 Welcome to the jungle [Chorus: MaSiWei & DZ] Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo [Verse 3: 03 Greedo] Gucci on my pants, I spend bands at the Gucci store Louis on my boots, met Buscemi, get your hoe I don’t give a fuck, I just want the dough I gon’ run it up, I was selling dope Straight up out the projects, bitch I’m with the nonsense Ima get the chopper and you know it was a process Trappin’ cross the map and we never double-cross shit Triple cross (yeah) 103 that’s where I’m from, bitch Three times, bitch All I know, Ima make money off a crime, bitch Crime pay (ay), ain’t no dimes laid We ain’t telling shit, I’m a felon thing [Chorus: MaSiWei & DZ] Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo Gucci pants 塞滿我的 bankroll RMB, dollars, 也有 pesos 我從二樓陽臺跳進 swimming pool 胡說八道隨便錄個 demo [Outro] My daddy, you know My father and mother looked [at] my video before they are online So they cried and they [are] proud of me Amazing, thank you [for] giving me everything

    55. 黃博翔

      Pspy什麼時後要退團阿破壞每首歌

    56. AKA闷骚怪

      knowknow别整天说你是chinese biggie你跟biggie像的也只有身材

    57. Adoneus Achilleus

      Higher squad!

    58. Aozotra

      ya'll gotta credit these models seriously. At this rate idk if ya'll even paid them

    59. Hieu Nguyen

      I wish i can understand :((

    60. C-Los

      Another banger by 88rising

    61. Alina

      The outro freal made me cry. These boys might think they "made it" but it's only beginning. KEEP SWIMMING

      1. Ren

        higher all the way!

    62. Sync

      this is my favorite hype song so far tbh even if its repetitive

    63. 豪

      🔥🔥🔥

    64. jajaj zhou

      msw和dz 带两个秤砣不容易

      1. Eder Wu

        哈哈哈哈

    65. avery

      this a bop

    66. Mike Wang

      什么时候回国啊 knowknow都你🐎瘦了,回国兄弟带你们耍风骚的妹儿

    67. juancho atinaja

      Philippine Peso or Spanish Peso? :D

    68. Aaron Nicholson

      Where are the views? They went off, even though I do not know what they are saying, That shit is hard. Lol

    69. Aaron Nicholson

      That Staryu necklace on my boi Snorlax

    70. ola wells

      This Song is My Jam!!! This Song is Flowin'! Higher Broz Keep makin' Music!!! :) I Wanna Go Swimming with The Higher Broz in My Sexy Bikini! Psy. P and Melo are Soo Fine!!! Both Very Hott and Handsome!!! -Love from America!

    71. Archie Liu

      That girl is too fking ugly

      1. Archie Liu

        +lol ok ok,u got a special taste mate

      2. lol ok

        +Archie Liu im asian

      3. Archie Liu

        American's might be like that kind of style asian girls, but that face and body in asian, we call they are ugly monkey, too fking ugly, what's wrong with u guys eyes?

      4. Archie Liu

        both

      5. gu zhan

        they are specially pretty...l love their slanted eyes

    72. Ailex

      I saw that “GUE88” lol 👌💯💯

    73. ola wells

      Ha! LOL :) That's what it does sound like they are saying! Gucci Pants on my Watermelon! That's Funny! Still Love Ya Higher Broz!! -Love from America!

    74. Yingjie Kuang

      Aye higher!

    75. emilin shill

      吴亦凡要看了又要skr skr的停不下来😂

    76. EveryTime PlayList

      노래 좋네 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 한국인ㅅ

    77. El Christian Hutalla

      This is so Dope

    78. 倪若程

      郫县的马仔已经横行美利坚,长沙的大傻还在原地打转

    79. Joseph Scott

      only higher brothers can make a song about swimming pools so emotional

    80. Wes Kaine

      Hot damn! This is probably the best of Higher Brothers by far to me, the beats the flows, the vibe, it’s one word, perfect

    81. Micez zhang

      Take local language to the whole world,海尔牛逼

    82. ola wells

      Wanna Go Swimmin' now! Luv from USA

    83. ola wells

      I'm Feelin' The Flow in this Song! Lovin' It!! - I Wanna Go Swimmin' With The Higher Broz!!! Melo and Psy. P are Fine! Very Handsome!! Keep makin' Songz Higher Broz!! Love From USA!

    84. Brian Zhang

      海尔大赞👍

    85. Daniel Wilson

      Oooooh my God some baaad fkin Asian girls in this video. Love it. Song is good too, hahaha

    86. 릴체리

      썸네일 여자 브베닮음

    87. Vade

      I just want 88 merch!!!!

    88. Tyler Danis

      This channel never disappoints banger after banger 🔥🔥

    89. Marcelo Bastos

      the chorus is the only good thing here. and tbh stop talking half chinese half english it's so stupid… at 88 they(higher brothers) are the worst

      1. yuandora 106

        Marcelo Bastos completely agree. It's probably just easier to rhythm. They need to improve the ability of mastering Chinese actually

    90. Nightmare Court Pictures

      This shit goes fucking HARD when the verse comes in.

    91. Xie ipaaron

      high high high brother

    92. Vince Wayne

      Swimming pool and midsummer madness same day.

    93. 包阿如罕

      国内的raper们酸的已经不行了别回来了。回来很可能被。。。。

    94. NSITF MCPE

      actual good release from the higher brothers since made in china

      1. FanRose FabRose Spencer

        +NSITF MCPE *WUUUDIIDOONG*

      2. NSITF MCPE

        +DΞADSΞAИ wudidong was bad

      3. DΞADSΞAИ

        NSITF MCPE you clearly didn’t listen to Wudidong then

      4. Jenric

        DankRobin um yeah that’s exactly what it says

      5. DankRobin

        NSITF MCPE so you're saying there isn't a good song between made in china and swimming pools?!?

    95. Cris Xavier

      IST LIT , I LIKED

    96. Ziven Zuriel

      d r o p s u m m e r c h p l s

    97. Strawberry Salamander Crunch

      disgusiting

    98. zixi yin

      CDC 🇨🇳

    99. Zhiqiang Lang

      cool